Så himla trött
Publicerat den

Oherregud..Märks att jag inte är van vid sånt här socialt liv "haha" min kropp är helt slut, skulle kunna sova i 100 år som tönrosa! Idag har vi bara tagit det lungt med våffelbrunch, sen efter det drog jag, Ella,Emelie och stina upp till hallen och kollade på match. Efter matcen hängde Stina hem till mig och kollade på film. sen drog hon och jag bara tog det lugnt, önskade faktiskt nu att jag skulle ha sovit en stund då så jag skulle orka med Oscarsgalan nu som håller på frn 23:00-06:00 som jag ska kolla på, Lär ju bli en rolig dag i skolan imorgon, kommer vara sådär allmänt trött och irriterad "HAHA" Men nu ska jag krypa ner under täcket i soffan och fortsätta prata i skype med Albin och kolla på Oscarsgalan. Natti! / M
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?