2014-03-21
Publicerat den

Hej! Har varit sängliggandes hela morgonen, har inte ens kunna sitta upp försen nu, har sånna jävla kramper i rygg och mage för denna jävla mensvärk så kunde inte gå till skolan idag. Det ända jag "ätit" idag är tabletter så min mage skriker efter mat men har knappast något matlust, blir att ligga kvar och försöka sova lite till och se om det försvinner, sen måste jag försöka ta mig upp och plocka lite, någon grejsimoij ska komma hit och göra någon årlig OKU undersökning eller vad det heter så måste plocka lite. ikväll är det knatteträning vilket jag också ska försöka gå på, känns som om jag kommer explodera snart... ligger bara och gnäller och tycker synd om mig själv. 
Stina och Vanja ska förhoppningsvis sova här inatt så jag inte är helt ensam.
 Igår hade jag träning vilket slutade med massa tårar, när man får sånna besked att man inte ska få spela match
blir man bara så besviken, det kvittar vad jag gör för det bli bara inte bättre, senaste matchen jag spelade var för cirka 2 månader sen, vilket är jävligt drygt med tanke på vad de säger och håller på med. Jag har helt enkelt fått nog. så irriterande när två personer gör så det tar bort den saken man älskar mest. 
Men sånt händer, får se hur det går med handbollen sen i Borås. 
 
 
 



Anonym

Ska du flytta?

Svar: Som det ser ut nu så ja
michelle danielsson



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?