Ops..
Publicerat den

Var hemma från skolan idag, vaknade upp med extrem huvudvärk, febrig och ont i magen.. så sov några timmar till och febern försvann som tur var, vaknade runt 11 sen så märkte jag att jag inte hade något golv för det var massa saker och kläder ivägen, golvet är som min garderob typ, haha! efter det mötte jag pappa vid optikern och hämtade ut mina glasögon, känns väldigt ovant men förhoppningsvis ska det hjälpa min huvudvärk och överansträning i ögonen, sen så gick jag ner och köpte hårfärg, tänkte mig att jag ville ha lite mörkare som typ "hasselnötsbrun" men det blev svart... fick världens panik.. kan ju inte direkt kalla den färgen brun :( 
Men förhoppningsvis kommer det blekna när jag duschar.. Just nu sitter jag och pluggar så hjärnan spricker för jag har omprov i tyska imorgon.. är det något jag hatar så är det tyska! 
Men ska fortsätta plugga och sen sova. Natti! 
/M
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?