Massa klag och gnäll
Publicerat den

Dagen har varit ganska jobbig, smärta i hela kroppen som aldrig släpper.
Samt så håller jag på att dränkas i skolarbete, så fort man blir klar med ett
tungt projekt kommer ett till, usch känns som om det aldrig tar slut. 
Sen så gör bara vissa lärare det så sjukt mycket mer irriterande. 
Förstår mig inte på de som bestämmer hur läroplanen ska se ut 
när de väljer sånna sjukt ointressanta saker som jag inte kommer ha 
någon nytta av i framtiden, så har gått runt och varit irriterad hela dagen 
av denna lilla saken men sån är jag, är det något jag blir irriterad 
så kan jag ta ut det på allt och alla, tyvärr. Och det jobbar jag med 
men man klarar inte allt på en gång. Och allt blir så mycket jobbigare 
när jag inte har min mobil. Min lilla älskling sluta fungera igår.. 
Känns som om mitt liv är över, haha nej! men är så van med att ha 
mobilen typ fastsydd i handen. Iallafall dags för mindre negativitet.. 
just nu sitter jag i soffan och skriver med några, funderar på att 
hoppa in i duschen och bara duscha bort all surhet och försöka
bli lite gladare, fast det är lite svårt när mensvärken och mitt
underbara pmshumör tar över haha. Sen blir det att packa lite snabbt
för imorgon hänger jag med pappa till Borås och myser med dem. 
Men nu måste jag hoppa in i duschen innan det blir försent. 
Natti Natti! 
/M
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?